CallManager

AUTOMATIZARE PROGRAMARI TELEFONICE

Începe să reduci volumul de muncă al personalului prin programări telefonice automatizate.

Oferă programare telefonică interactivă în timp real pentru clienți

Cu automatizarea programărilor telefonice creșteți satisfacția clienților prin conversații automate cu asistentul virtual.
Contactează-ne

Automatizare programări telefonice

Studiile arată că mai mult de 50% din programări se fac în continuare telefonic, iar 40% dintre programări au loc în afara programului de lucru. Oferă clienților libertatea de realiza programări telefonice non-stop fără efort cu sistemul nostru de programări telefonice.

Industrii programari telefonice
Pentru clienți

Permite clienților să facă programări din confortul propriei case, fără timpi lungi de așteptare. Aceștia nu mai trebuie să stea în cozi telefonice sau să se deplaseze fizic la locații pentru a afla detalii despre programări.

Pentru reamintirea programărilor către clienți asistentul poate suna clientul sau să trimită mesaj SMS cu detaliile programării.

Pentru companie

Cu automatizarea programărilor se reduc erorile umane și se optimizează productivitatea personalului către sarcini mai importante.

În zilele aglomerate te poate ajuta prin gestionarea unui număr mare de apeluri simultane, asigurând timpi de așteptare cât mai mici.

Robot telefonic

Flux de lucru simplificat

Robotul telefonic poate să sugereze locuri disponibile pentru programare, să întâmpine prietenos telefonic clienții care apelează sau să transfere apelurile către alte departamente. Sistemul nu necesită înregistrări de voci, totul se întamplă în timp real.

Exemplu apel de intrare

0:00

Exemplu apel programare telefonică

0:00

Creează experiențe mai bune clienților

Oferirea unei experiențe mai bune clienților începe cu eliminarea timpilor de așteptare în timpul apelurilor telefonice pentru programări. Cu ajutorul robotului telefonic, clienții nu mai sunt nevoiți să aștepte în coadă pentru a discuta cu un operator uman. Robotul preia rapid apelul, oferind eficient selectarea serviciilor și alegerea unei ore disponibile pentru programare.

Acest sistem contribuie la îmbunătățirea percepției asupra afacerii. Atunci când un client are acces rapid la un serviciu eficient, se simte valorizat și mulțumit de experiența avută.

Experienta call center

Te așteptăm să discutăm despre cum te poate ajuta sistemul telefonic de programări automate în afacerea ta.Contactează-ne

Prezentare detaliată flux programare telefonică asistată

Asistentul interpretează convorbirile clienților utilizând tehnologia NLP (procesarea limbajului natural).

Folosiți mouse-ul sau atingeți ecranul telefonului pentru navigare in diagramă

Întrebări și răspunsuri frecvente despre sistemul automat de programări telefonice

Află tot ce este important înainte să folosești sistemul nostru de programări telefonice.

Automatizare programari telefonice

Cum se integrează robotul telefonic cu agenda mea de programări?

Sistemul telefonic de programări poate fi integrat perfect cu o varietate de sisteme de calendar populare cum este spre exemplu Google Calendar, permițând rezervări automate și ajustări de programări. Iar dacă aveți o aplicație personalizată se poate integra printr-un API (o interogare securizată din sistemul nostru către aplicația ța unde gestionezi programările).

Se pot seta departamente sau anumite persoane pentru programări sau în anumit interval orar?

Da, puteți selecta departamentele disponibile unde se pot realiza programări sau doar la persoanele selectate și seta anumite ore când sunt disponibile programările telefonice.

Ce se întâmplă dacă un client dorește să vorbească cu un agent uman?

Sistemul nostru oferă flexibilitate către clienți dacă doresc să vorbească cu un om real la orice pas din conversație, asigurând eficiență maximă pentru orice client.

Pot să modific răspunsurile asistentului virtual?

Absolut! Poți să modifici orice răspuns chiar și comportamentul asistentului pentru a se potrivi cu tonul si personalitatea companiei tale, oferind o experiență unică si personalizată pentru clienți.

Cât de simplu este procesul de implementare?

Foarte simplu! Am lucrat foarte mult la procesul de configurare să fie cât mai simplu de folosit chiar si pentru o persoană non tehnică cu opțiuni de configurare ghidată și asistență disponibilă pentru a vă ajuta.

Cum pot vedea un exemplu live sau să testez un demo?

Pentru a programa un demo trebuie să contactați echipa noastră telefonic, email sau formular de contact iar noi vă vom ghida prin procesul de testare.

Agentul virtual poate să preia un volum mare de apeluri?

Sistemul este conceput pentru a gestiona eficient volumele mari de apeluri, direcționând eficient apelurile și oferind actualizări în timp real la coadă pentru a minimiza timpii de așteptare.