CallManager

STUDII DE CAZ

Fundația Baylor

Fundația Baylor

Compania

Fundația Baylor Marea Neagră se ocupă cu prevenirea, tratarea și îngrijirea persoanelor afectate de boli infecțioase şi cronice, mai precis de hepatitele virale, de infecţia cu HIV, COVID-19 şi de diabet.

Descriere

Baylor Baylor Marea Neagră facilitează interacțiunea cu abonații prin sistemul de call-center, îmbunătâțind comunicarea și eficientizând gestionarea solicitărilor legate de serviciile de analize medicale.

Provocări

Volume mari de apeluri: Un număr mare de clienți a dus la timpi de așteptare crescuți, ceea ce a generat frustrare și nemulțumire în rândul utilizatorilor.

Informații incomplete: Unele apeluri au fost direcționate greșit, iar clienții nu au primit informațiile necesare în mod eficient.

Sistem tehnic: Problemele tehnice inițiale cu infrastructura call-center-ului au afectat capacitatea de a răspunde rapid la solicitări.

Soluția

A fost introdusă inteligența artificială pentru automatizarea programărilor telefonice către clinică.
Cu platforma Call Manager și asistentul AI timpii de așteptare au fost reduși la 0. A crescut semnificativ satisfacția clienților și au făcut procesele mai rapide și mai concentrate asupra clienților lor.