CallManager

STUDII DE CAZ

RAJA S.A.

RAJA S.A.

Compania

RAJA S.A. Constanța este o companie românească care se ocupă cu furnizarea de servicii de apă și canalizare. Aceasta a fost înființată pentru a gestiona resursele de apă din județul Constanța și pentru a asigura servicii de calitate populației. RAJA S.A. se angajează să dezvolte infrastructura de apă și canalizare, având ca obiectiv principal îmbunătățirea calității vieții locuitorilor din zonă.

Descriere

RAJA S.A. Constanța facilitează interacțiunea cu abonații prin sistemul de call-center, îmbunătâțind comunicarea și eficientizând gestionarea solicitărilor legate de serviciile de furnizare a apei și canalizare.

Provocări

Volume mari de apeluri: Un număr mare de clienți a dus la timpi de așteptare crescuți, ceea ce a generat frustrare și nemulțumire în rândul utilizatorilor.

Informații incomplete: Unele apeluri au fost direcționate greșit, iar clienții nu au primit informațiile necesare în mod eficient.

Sistem tehnic: Problemele tehnice inițiale cu infrastructura call-center-ului au afectat capacitatea de a răspunde rapid la solicitări.

Soluția

A fost introdusă inteligența artificială pentru convorbirile cu clienții și citirea indexului la apa.
Cu platforma Call Manager și asistentul AI timpii de așteptare au fost reduși la 0. A crescut semnificativ satisfacția clienților și au făcut procesele mai rapide și mai concentrate asupra clienților lor.