CallManager

ASISTENȚI VIRTUALI TELEFONIE

Inlocuiește centrala telefonică clasică cu asistenți virtuali.

Înțelege cum funcționează asistenții virtuali telefonici

Mulți clienți încă doresc sau au nevoie să vorbească cu un agent uman, iar funcția principală a IVR-ului este să redirecționeze rapid apelurile.
Contactează-ne

Beneficii înlocuire centrală telefonică veche cu asistent conversațional (IVR Conversațional)

+75%

Creștere în viteza de determinare a întenției clienților

-50%

Scădere durata apelurilor telefonice implicit timpul pierdut de client

+20%

Creștere în productivitatea angajaților care oferă servicii clienților

Asistent Clinică medicală

Robotul telefonic ajută organizațiile din domeniul sănătății să îmbunătățească experiența de îngrijire medicală. Sistemul permite accesul facil la informații și servicii medicale relevante.

Are abilitatea de a realiza programări telefonice non-stop fără nici-o intervenție umană direct în calendarul medicilor. Facilitează utilizarea eficientă, colectarea de informații de la pacienți înainte să răspundă agentul uman.

  • Programări telefonice prin robotul telefonic
  • Reamintire programare prin apel telefonic sau mesaj SMS
  • Anulare programare prin mesaj SMS
  • Obținere de informații abonamente și prețuri servicii medicale prin apel telefonic
  • Redirecționare apel către alte departamente

Asistent Business

Asistentul Business este un asistent conversational cu inteligență artificială, oferă un mod inovator și interactiv de a prezenta afacerea dvs. clienților care apelează.

Asistentul poate gestiona telefonic întrebările frecvente și sarcinile repetitive. Acesta poate prelua solicitări și directiona clienții către angajații potriviți, oferind astfel o experiență eficientă și rapidă în interacțiunile cu compania dvs.

  • Redirecționare apel către alte departamente
  • Preluare apeluri în orele de lucru
  • Setare de mesaje în afara orelor de lucru

Asistent Asigurări

In domeniul asigurărilor îmbunătățește experiența clienților printr-un sistem eficient de redirecționare a apelurilor IVR, care factiliează conectarea rapidă a apelurilor la departamentele sau agenții potriviți.

În plus, asistentul optimizează procesul de accesare a informațiilor despre informații polițe, permite verificarea dosarului de daune asigurând comunicarea eficientă între asiguratori și clienți.

  • Interogare API pentru răspunsuri legate de starea unui dosar
  • Redirecționare apeluri inteligent
  • Personalizare oferte polițe de asigurări

Asistent Customer Survey

Acest asistent ajută în colectarea feedback-ului de la clienți într-un mod interactiv. Sistemul apelează clientul într-o experiență aproape naturală, în contrast cu metodele tradiționale de chestionare care necesită apăsări de taste.

Prin utilizarea acestui sistem, clienții sunt mai dispuși să participe, deoarece nu sunt nevoiți să treacă printr-un șir lung de întrebări. Astfel, companiile pot valorifica informațiile adunate pentru a-și adapta strategiile și serviciile în funcție de nevoile clienților.

  • Asistentul apelează clienții și colectează informațiile date
  • Integrare API cu diverse platforme de prelucrare date

Află cum funcționează un asistent virtual de programări telefonice și cum arată fluxul unui apel.Află mai mult