CENTRALA TELEFONICA HOTELURI ȘI RESTAURANTE

Automatizează rezervările, oferă răspunsuri rapide și direcționează apelurile eficient fără ca telefonul să sune ocupat.

Soluția modernă pentru rezervări și informații cu asistenți virtuali

Rămâneți conectați cu clienții dumneavoastră și îmbunătățiți experiența lor cu un sistem telefonic inteligent.
Contactează-ne
Hoteluri, moteluri și pensiuni

pentru rezervări automatizate, informații despre servicii și prețuri

Restaurante

pentru rezervări de mese, informații despre meniu, etc.

Fast Food

pentru comenzi telefonice preluate de asistentul virtual

Avantajele unei centrale VoIP in domeniul HoReCa

Reducerea costurilor operaționale
  • Fără mentenanță hardware
  • Fără nevoie de un operator dedicat pentru a prelua apelurile de rezervări și informații
  • Cost fix lunar stabilit pentru minutele selectate
Eficiență și rapiditate în apeluri
  • Timp de răspuns mai scurt prin asistentul virtual
  • Eliminarea apelurilor pierdute din cauza liniilor ocupate
  • Răspunsuri chiar și în afara programului
Adaptat pentru toate nevoile dumneavoastră
  • Funcții de SMS, mesaj WhatsApp, notificări email, integrare API
  • Funcționează din browser, aplicații mobile sau telefoane fixe VoIP
  • Personalizare mesaje și voce direct din interfață

Obțineți tot ce aveți nevoie într-un serviciu rentabil

Fără echipamente suplimentare. Doar internet.

Îmbunătățiți experiența oaspeților dvs. cu un sistem telefonic conceput special pentru industria ospitalității. Indiferent dacă dețineți un hotel sau un restaurant, soluția noastă este în cloud și ajuta la coordonarea personalului și oferirea unui serviciu prompt si profesional.

  • Gestionați apelurile oaspeților, de la rezervări la solicitări
  • Comunicare eficientă și redirecționare apeluri fără taste apăsate
  • Notificări clienți prin apel telefonic despre promoții și evenimente
  • Monitorizare apeluri și raportare detaliată în fiecare zi
Vezi demo programări telefonice
Centrala telefonica institutii publice

Cum se implementează soluția?

  • 1Analizăm nevoile hotelului sau restaurantului – număr angajați, departamente, tip de apeluri
  • 2Configurăm centrala pe baza acestui flux: meniuri si IVR inteligent, redirecționări, etc.
  • 3Raportare: primiți raportul zilnic al convorbirilor și transcrierea lor
  • 4Monitorizăm performanța și ajustăm periodic

Gata de utilizare in maxim 2-3 ore. Nu este nevoie pentru achiziții de echipamente sau instalări pe servere locale. Totul este livrat ca serviciu cloud, cu suport inclus.

Avatar
CallManager
online